sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

Mistä tunnen onnen kun mä ohi kävelen
Reino&The Rhinos - Aurinko

Mut tosiaa edellispäivänä oli juhannusaatto (eiku olikse aatto? no en minä tiedä.) ja meille tuli mm. mun kummisetä ja -täti ja niiden lapset, mun veli ja sen tyttöystävä ja vielä mummi ja täti. Oli iha hauskaa, syötiin tosipaljon ruokaa ja jälkkäriks jätskiä mansikoilla ja kinuskikastikkeella, kaiken huipuks vielä mun myöhäinen synttärikakku joka oli tehty marengista ja mansikoista! Maha oli tosi täynnä mut jaksettiin me sitte vielä pelata erä papupeliä (äiti osti sen meille! jee<3) ja aliasta. Olin äitin parina ja oltiin kyllä tosi ylivoimasia ku toiset rupes olee jo lievässä humalassa siihen aikaa. :D  joskus kymmenen jälkeen sitte menin sisälle ja katottiin Emmin kanssa Totoroa♥ ihan vähän, ei kokonaan jaksettu koska väsytti.
Mentiin siis nukkumaan jo joskus 11 aikaan ja heräsin eilen muuten vasta viis yli kakstoista.... :D
Et sellane juhannus, tänään vielä tehtiin lisää marenkikakkua ja mun piti tehä siihe päälle kinuskikastiketta, MÄ EN YMMÄRRÄ MIKS mut siitä tuli ihan Nuutin kakan näköstä ja siit tuli iha kökkäreist. :'D  En tajua mikä siinä meni vikaan koska en oo ikinä ennen möhliny kinuskikastiketta! :( Kakku maistu kuitenkin hyvältä ja popsittiin siihen päälle vielä herneitä kauhea kasa. Siitä kakkakinuskista tein sellasia lusikan muotoisia kökköjä jotka nyt tuolla jääkaapissa odottaa että joku rohkeis maistamaan.

Photobucket

Photobucket
nööötteröön suloiset kesävarpaat ♥

Mut asiasta viidenteen, mulla ois huomenna lähtö riparille! Lähetään purjehtimaan Kristalla merelle ja kierretään jotain saaristokirkkoja ja sen sellaita. :D Tässä mä nyt oon koittanu pakata, aika huonolla tuloksella. Pitäis kuitenki mennä tänää aikasin nukkumaan ku aamulla pitää vielä käydä kaupassa ostamassa jotain hyväääää. Lähtö on tosiaan jo kymmeneltä enkä tiedä miten kykenen nousemaan aikasin ku oon heräilly tässä yhentoista aikaa normaalisti :')
Se ois nyt sitte Adioooosss amigoos ainakin viikoksi!
Photobucket


ps. oon tässä muuten ahkerasti parin päivän aikana kuluttanut Pencey Prepiä ja mun rakkaus Frankieta kohtaan vaan suurenee jatkuvasti. ;____;
Pencey Prep -The Secret Goldfish


pps. kateelliset kyykkyyn, mulle tulee viikon kuluessa I brought you my bullets, you brought me your love & Three cheers for the sweet revenge postissaaa ♥ rakkaus rakkaus rakkaus


1 kommentti:

  1. moi elina, olen ostanut ne kaupasta 2004 & 2006 :) söpöliinit vattalleen

    VastaaPoista