sunnuntai 18. syyskuuta 2011

I can't see myself without you.


Puhuin tänään Oulan kanssa tunnin puhelimessa. Mulla on sitä niin hirmuinen ikävä :(! Onneks sain kuulla että se muuttaa takaisin Ukiin ens kuussa, sillä nyt ku mietin ni oon nähny sitä tasan kahesti puolen vuoden aikana ja vuos sitten me nähtiin päivittäin.. Se on mulle vaan niin kauheen rakas ystävä vaikka se keksiikin välillä jotain ihan päättömiä juttuja ja oon suuttunu sille tosi monesti.
Oon kokenu Oulan kanssa vaikka mitä hullua.
Ja nyt haluan sen vaan takasin tänne. c:



asiasta toiseen....
KELATKAA et mä näytin vuos sitten tältä! Oonko ees yhtään muuttunu? :D



..........ja nykyään näytän tältä :D


Ainiin! Lokakuussa tapahtuu muutakin hienoa kuin se että Oula muuttaa takaisin.... tidiidiii! NIMITTÄIN mun toinen höpsö kamuli, se parhaista parhain, ihana tyttö nimeltä KATA tulee Ukiin vierailemaan viideks päiväks ja meillä on suunnitelmissa jo mm. laivamatkaa ja ylenpalttista hömppäilyä ♥ en malta oottaa lokakuuta!

Ja NYT mä meen nukkumaan koska nukkuminen on superia ja mun piti mennä untenmaille jo puoltuntia sitten mutta kappas kun rupeskin tekee mieli kirjottamaan!
Noi kaks hömppää lupas lennellä mun unissa joten siinä toivossa; UNIA♥ ->

1 kommentti:

  1. Hei Elina.
    Olisi kivaa saada kuulla lisää kuulumisiasi !

    Kata Rautalammilta.

    VastaaPoista