maanantai 31. lokakuuta 2011

Lepposta työpaikkadatailua!


Coldplay - Paradise


Whiuuu, moikka kaikki ihmiset! :) 
Täällä mä istuskelen Foto Mikan tiskin takana ja oottelen asiakkaita - joita ei muuten hirveesti oo tän päivän aikana näkyny. :D Oon siis tutustumassa työelämään koko tän viikon! Ihanaa ku koko viikko on kymmenestä neljään, eikä tarvii vaa tulla puolunessa tänne säheltämää. Tällänen sopiva pehmee pudotus arkeen ku just syyslomailin Kuopiossa :D
En oo oikeestaan tehny vielä mitään, paitsi imuroinu, vieny roskat, käyny pankissa vaihtamassa seteleitä kolikoihin, tehny joulukortteja, muokannu kuvia ja teettäny muutamat digikuvat.
Aattelin et huomenna vois ottaa oman kameran mukaa ja yhen muistitikullisen Nuutin kuvia, ku Mika sano että jos mulla on jotain omaa projektia nii voin sitä toteuttaa täällä. :)
Kyllä mä täällä mieluummin olen ku koulunpenkillä!

Tänään on oikeesti aika kiirepäivä :D Heti ku pääsen täältä nii mun pitäis pinkoa tyttökerhotäteilemään, tai okei, ekaks pitäis käydä kaupassa, koska tänään meillä on halloween-pippalot ja en tosiaan aio olla siellä ilman herkkuja kun ne lapsoset siellä syö omia eväitään (:D herkkuperse). Illemmalla lupailinki sitte olla Samin kanssa ja jajaja joo. Eiköhän siinä oo ihan tarpeeks tekemistä yheks päiväks.

Nyt mä taidan mennä lukemaan Kamera-lehteä! 
Moikkamoooi. c:

5 kommenttia:

  1. :Dd Mikal iha jees, ollu taksvärkis + poistelee omii konfkuvia + kattomas ku yht muokataa ja nyt sä vissiin saat kyyläyllä sitä yht O.o

    Mahdatkohan joutua pesemään ikkunoita... :)

    VastaaPoista
  2. joo siel on se sun yks konffiskuva! :D kattelin sitä tänää et ootpas nätti siinä :)

    toivottavasti en! :DD tai okei.. eihän se mitää, ois ainaki jotain tekemistä. tää päivä oli oikeesti aika tylsä :D olin yhen tunnin yksin istuskelemassa siellä ja YKS asiakas kävi ja sitäkään en voinu palvella...

    VastaaPoista
  3. Lepposalt kuulostaa ^.^ ite venailen vaan omaa vuoroo et pääsen sinne :D

    VastaaPoista
  4. ainaki tähä asti ollu iha rentoa. :) mut ehkä toivoisin vähä lisää tekemistä!
    ootsäki menossa mikalle tettiin? :D

    VastaaPoista
  5. hohoho, mun kohdal tuli asiakas ain ku yritin imuroida (Y)

    VastaaPoista