sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Tää on tekstii siitä ku tekstii ei tuu, runonpätkä ajalta kun runosuoni nukkuu


Pyhimys ft. Heikki Kuula - 6:05
Eilinen ei meiltä minnekään mee, aika tuli tänne tänään jäädäkseen

Otsikko kertoneen kaiken. Täl hetkel must tuntuu et mun elämässä ei tapahdu oikeestaan mitään kirjottamisen arvosta. Olin niinkin laiska etten jaksanu edes eilen kirjottaa blogimerkintää et jeejee 11.11.-11, niinku muut teki. Ei tullu sitä maailmanloppua mut ei kyllä tapahtunukkaa mitään erityisen hienoa. :D Mut tää päivä oli kyllä asia erikseen! Mulla oli oikeesti hauskaa!


Yritän tiivistää:
Linnea soitti että nyt lähdetään Jonnelle kyläilemään ja niin me lähettiin! Jonnella me sit kuunneltiin musiikkia, juteltiin turhia ja pelattiin korteilla.  kello tais olla jotain kaheksan ku lähettiin kävelemään Jonin luokse koska käsky kävi (yläpuolella ainut onnistunut kuva meistä reippailemassa! musta ja linusta ei kuvaa tullu koska en todellakaan uskaltanu antaa mun kameraa jonnelle.... ). Oikeestaan me kyllä hylättiin Linnea sinne ja soitettiin Nikolta kyyti (laiskat koska ei jaksettu kävellä), ja niin se vei kiltisti Hesen drive inin kautta Jonnen kotii ja mut kans.
Kävin hakemassa iskältä yhen pienen pellin laukkuun ja lähin sit käppäilemään äitil. ME TEHTIIN HYVÄNNÄKÖSIII BROWNIEITA, en voinu maistaa koska ne on huomisel isänpäiväl mut silti! Oon bongannu ton ohjeen joltain blogaajalta jota en nyt muista, mut tossa on tummaa-, maito- ja valkosuklaata! omnomnom.

Hmhmh nyt mä sit istun täs ja juon maitoo. Mua ei väsytä vielä yhtään ja mua houkuttelis toi 1200 palan palapeli jota oon väkertäny jo varmaan kuukauden päivät. :---D Kai mä silti antaudun ja meen nukkumaan, voi olla et äiti ei tykkäis jos sytyttelen tääl valoi olohuoneeseen puol yks yöllä.

....ooohh fuuuck, todellaki meen nukkumaan, älysin vasta et yle x on muuttunu tähä aikaa yöstä yle radio suomeks!
uniaaa ♥ ps. aww teitä on jo 16!

edit// löysin ohjeen noihin brownieihin ja se löytyy Fazerin sivuilta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti