perjantai 20. tammikuuta 2012

We are not what you think we are, we are golden, we are golden!


Viikko sitten tähän aikaan olisin nyt hengaamassa mun ihanien kavereiden kanssa Tampereen keskustassa. Möyh, siellähän ne nytkin on katselemassa Leijonakuningasta ja mä istun sadanseitsämänkymmenenkilometrin päässä niistä, pelaan Muumipappa kalassa, syön viinirypäleitä ja kuuntelen MIKAa.Yhdeksältä tulis Kuvalasta Girl with the dragon tattoo, mutta mulla ei ole seuraa enkä halua mennä yksin elokuviin. Nooo ehkä mä säästän kymmenen euroa johonkin muuhun. :)
Roosan piti tulla viikonlopuksi meille mutta yh, ei se sitten päässytkään :c Toivon mukaan se pääsis seuraavana viikonloppuna koska mulla on hirrrmuinen ikävä sitä. 

Mun piti myös siivota tänään, ja ajattelin myös että voisin kirjoittaa kirjallisuuskansiota. Kokeisiinkin voisi lukea (hehe tämän päivän bilsan perinnöllisyyskoe meni järkyttävän huonosti...). Oon kyllä niin aikaansaamaton ihminen että en yhtään ihmettelis vaikka löytäisin itseni tästä samasta paikasta vielä kuudenkin tunnin päästä. :D ehehe.

2 kommenttia:

  1. elinaaa arvaa mitä?tykkään sun blogista ihan hirveesti <3 c:

    VastaaPoista
  2. uuu uuuu lotta arvaa mitä! mä tykkään susta ihan hirrmuisesti!<3 c:
    ja kiitti kommentista, emosimbalauma piristi mun päiväää jo aikasemminkin mutta piristit sitä vielä lisää!

    VastaaPoista