sunnuntai 22. toukokuuta 2011

Mä herään tekstiviestiin joka kehottaa nousemaan päiväunilta ja kipittämään nopeasti kaupungille Sinnan kanssa. Niinhän mä tein ja sitten me koikkeloitiin ympäri kaupunkia ja päädyttiin leijonapuistoon! Siellä me sit mm. ihmeteltiin tulevia kukkamessuja (:D), soitettiin ihan randomiin puhelinnumeroon joka oli kirjoitettu puiston penkkiin, naurettiin, kierrettiin merirosvolaivan seikkailurata, hypittiin teletappimäellä ja kuunneltiin musiikkia! Oli tosi kiva ilma pitkään aikaan, tuli ihan kuuma siellä mäellä hyppiessä!
Kuvia oli kamerassa loppujenlopuksi reilu 400 kappaletta ja puolet niistä oli täysin kelvottomia julkaisuun :---D 

Meillä oli tosi hauskaa, muisteltiin MCR:n keikkaakin jonkin verran sillä siitä oli perjantaina tasan kaksi kuukautta! Vitsi kun aika menee niin nopeesti :(

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Päätettiin sitten että Sinna tulee meille yöksi. Käytiin vuokraamassa leffoja ja rampattiin koti-kaupunki väliä kolme kertaa, milloin mistäkin syystä. :D
Ostettiin ruokaa yli kolmenkympin edestä sillä olihan lauantaiksi ennustettu maailmanloppua, joten piti ottaa siitä kaikki irti!

Photobucket
Vampyyrien imussa, Napapiirin sankarit ja Love&other drugs
Tässä on siis ne kolme leffaa jotka me lainattiin! Vampyyrien imussa katottiin ensimmäisenä ja se oli ihan älytön :DD Okei me naurettiin sille ihan törkeesti mut oli kyllä tosi huono leffa. Koska kello oli jo niin paljon ja meitä väsytti, jätettiin kaksi muuta leffaa seuraavalle päivälle.
Katottiin sitte lauantai aamulla toi Love&other drugs. Se oli mun mielestä paras noista leffoista! L&OD oli hauska mutta myös aika surullinen.
Viimeseks jätettiin Napapiirin sankarit. Oon oottanut tosi kauan et näkisin sen koska sitä on mainostettu niin paljon ja mulle on kehuttu että se on tosi hyvä ja hauska. Pakko sanoa että odotin jotain parempaa. :D Petyin vähän koska luulin että se olisi parempi. Ei se kuitenkaan mikään huono ollut. :--)

Jake Gyllenhaal on kyllä aika kuuma! Gyllenhaal näyttelee myös Brokeback Mountainissa, joka kuuluu mun lempileffoihin, siinä näyttelee myös mun lempinäyttelijä Heath Ledger :--)

Photobucket
Lauantaina kierreltiin taas kaupungilla ja mentiin sillä kertaa Myllymäenpuistoon! :D Ollaan me kyllä aika lapsia, hypitään vaan leikkipuistosta toiseen!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Hajotkaa kateudesta meidän kauneuteeeen! Sinnan mummilla on hassu peili eteisessä :----D Naureskelin itsekseni miten typerälle näytin kun peilailin itseäni siitä peilistä.

Photobucket
Toivottavasti kaikki selvis maailmanlopusta! :) Ois aika surku menettää lukijoita sen takia. :D

My Chemical Romance- Destroya
Don't believe what they say
We're dead flies in the summertime
They leave us all behind
With duck tape scars on my honey
They don't like who you are
You won't like where we'll go
Brother, protect me now
With blood they wash in the money

You don't believe in God
I don't believe in luck
They don't believe in us
But I believe we're the enemy!



ps. kommenttia kehiin! Mitäs tykkäätte uudesta otsikkokuvasta? :---)

3 kommenttia:

  1. Hei minä olen Kata ja selvisin maailmanlopusta. ihme kyllä. :)))

    toi uus otsikkokuva on ainakin meitsin makuun tosikiva ! oon sanonukki siitä jo. hihi. ootte hassuja kun meette vaan leikkipuistosta toiseen mutta noi kuvat on ihania ! ihme ninjoja. ♥

    ps, onks sun tukka kasvanu noin paljon koska missä sun sivusiili on ! etsin sitä tosta kuvasta kauan mutta tulin tulokseen että en löydä. :I sivusiili meni piiloon hihihii

    VastaaPoista
  2. ei mun sivusiili oo mihinkään kadonnut! jakaus on vaan vaihtanut paikkaa! :> musta mun kalju näyttää jo törkeeltä ku se on kasvanu nii paljo nii se on ruvennu sojottaa, ja mun seuraava parturi on vasta ennen juhannusta, just ennen riparia :I

    you go girl! hyvä ettei maailmanloppu vienyt sua mihinkään! <3 ;)

    kiitos kommentista. :--)

    VastaaPoista
  3. aijjaa, noo sivusiili kasvaa sitten ! ja on lyhyt taas rippikuvis. ((: pihihii

    VastaaPoista