perjantai 10. kesäkuuta 2011

:-D joo okei en tiedä mitä tästä tulee, en oo ikinä päivittäny blogia puhelimen kanssa!
Mutta joo, istun tälllä hetkellä autossa ja suuntana on Kuopio! Oon siis matkalla Emmin ja Nuutin luokse ja mun matkaseurana toimii Milka ja huonosti toimivat kännykän kuulokkeet! milka oli meillä koko vikon ja ollaan mm. nukuttu teltassa ötököiden seassa, käyty öisillä kävelylenkeillä hyttysten kanssa ja pikniköity useaan otteeseen kalliolla.
Ens viikolla vietänkin laatuaikaa Katan kanssa! Tätä on suunniteltu jo kauan enkä malta odottaa että nään Katan taas!

Mutta jeep, mua jo vähän kyllästyttää kirjottaa tätä koska mun ruutu on ehkä 15x10cm :---) En kyllä halua tietää miltä tää näyttää koneella koska oon kirjottanu tätä melkee sokkona koko ajan. :D en nää tätä tekstiä mitä kirjotan että terve vaa :---DD nojoo voin sitte myöhemmin hävetä rauhassa ja poistaa vaikka koko jutun jos tää on ihan hirvee.

Mut heipä hei nyt taas ainakin viikoks! Viettäkää hauskaa aika ja syökää paljon jäätelöä ja uikaaa jjaja nauttikaa olostanne!

Kuunnelkaa Pencey Prepin kappale Fat and alone, koska se kertoo mun ja Milkan elämästä! :--D

1 kommentti:

  1. näyttää hyvältä vaikka teitki puhelimella ! <:
    ja tsihihiiii ens viikko alallaa ♥ en kestä.

    VastaaPoista