perjantai 23. joulukuuta 2011

Coffee and cigarettes are best when shared with you

nevershoutnever - heregoesnothin

nevershoutnever - coffee and cigarettes


Näin hassua unta. Seisoin keskellä likaista järveä Alkun kanssa.
Siinä järvessä kasvoi kaksi puuta, ja niissä puissa kasvoi vesimeloonin kokoisia viinirypäleitä. 
Mä sanoin Alkulle että "Alkku katso! Viinirypälepuita!".
"Tiesin että sanoisit noin, ne ovat korppuja. Korput maistuu ihan kurkulta", Alkku vastasi. 
Sanoin vaan että "aijaa" ja sitten me jatkettiin matkaa, minä uin ja Alkku kahlasi. Määränpäänä oli neljäntoistakilometrin päässä oleva laituri, jossa oon tosi usein ollu Katan kanssa katsomassa ukkosta ja syömässä jäätelöä. 
Alkku kertoi että oottaa kovasti kesää, koska silloin pääsee sukeltelemaan ja katsomaan ahvenia kalastusverkoissa. Sitten se näytti mulle muutama kuvaa viimekesän sukellusreissuilta. 
Perillä kosketin laituria ja heräsin.

Mua naurattaa vieläkin. :') Pääsen ensiviikolla Rautalammille näkemään Alkkua ja Kataa, mulla on niitä niiin hirrrmuinen ikävä. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti