sunnuntai 4. joulukuuta 2011

It's sad to see that's why I fake that I'm blind.


Sunnuntain kunniaks ajattelin kertoa teille muutama turhaa fatkaa ittestäni. Enjoy... tai jotain!


1. Vingun unissani ja useimmiten myös itse herään siihen. Se on kauheen noloa mun mielestä, ja yleensä jos nukun jonkun kanssa samassa huoneessa, odotan että se toinen nukahtaa ensin. Eilenki menin vaa makoilemaan sohvalle koska ei ollu mitäänn tekemistä. Luulin että olin täysin valveilla mut sitte havahduin siihe että vikisin, näin tapahtu varmaan viis kertaa. IHAN HIRVEETÄ oikeesti :----DD Tätä ei paranna yhtään se että Emmi just vähän aikaa sitten totes että mä myös narskutan mun hampaita, ja se on sellanen temppu jota en osaa valveilla ollessa tehdä!
Oon myös tosi hyvä nukkumaan. Pienenä en suostunut nukkumaan jos ei ollut pakko, nyt en suostu nousemaan sängystä jos ei oo ihan pakko. Terve vaa, nousen kouluaamuinaki 15min ennen lähtöä. ♥


2. En osaa olla koskaan paikoillani. Tääki on yks asia joka häiritsee mua aika paljon, enkä voi syyttää tästä muuta ku mun tanssiharrastusta! Tein mä sit ihan mitä tahansa, seison, istun, makaan, katon telkkaria, luen kirjaa, oon suihkussa, pidän esitelmää, ihan mitä tahansa ni mulla heiluu jalat, lantio tai ylävartalo. Olin tossa just syömässä ja äiti kysy että onko mulla pään sisässä jotkut bileet menossa, mun pää nimittäi hytky iha ku jonku rytmin tahdissa. :D Kauheen häiritsevää, välillä en ees huomaa tätä ite.


3. Ihmettelin pitkään miks vessasta kuuluu välillä sellasta ääntä ku joku sahais putkia poikki. Nyt tajuan mistä se tulee, nimittäin hissistä! Hissi kulkee ihan ton vessan vierestä ja kerran amukoomaillessani alakertaan hissin kanssa, havahduin siihen samaan ääneen ja se loppui heti kun hissikin pysähty. Olin ihan riemuissani, en ikinä oo tarpeeks fiksu keksiäkseni jotain tollasta! :D Nykyään kyllä mieluummin kävelen portaat 5. kerrokseen...


4. En saa ikinä mitään aikaseks... Hei camooooon. Pakkasessa ois piparitaikinaa, vaatteet oon tunkenu nätisti sängyn alle, skräppäyskirja pitäis saada tehtyä loppuun ennen joululomaa, äsken oisin voinu lähteä kaupungille ostamaan joululahjoja.. Ai meillä on kokeita? Ai mun piti siivota? Tää on jotenkin niin säälittävää. :D Täs kovasti pohdin että miten mä tuun pärjäämään omillani, ens syksynä sitä pitäis jo asustella yksin.


5. Kerron aina kaikille vihaavani talvea mutta todellisuudessa nyttenkin odotan sitä lunta ihan hitusen. Rakastan jouluruokaa, lahjoja, jouluvaloja... En mä siis sitä todellakaan oikeasti vihaa, liika on vaan liikaa. Muistan edelleenkin viimetalven kinokset kun olin Katan luona Rautalammilla. Siis ihan oikeesti :--D Ne kinokset oli PIDEMPIÄ ku minä ja ulkona kävellessä ripset oli poski- ja kulmakarvoja myöten ihan jäässä ja valkoiset. Joten pliiiiiiips Pekka Pouta, lunta vähän ja pakkasia myös, koska jollei jouluna ole lunta, voiko joulupukki tullakkaaaan?



Tähän loppuun vielä koko päivän päässä soinut biisi The Soundsin Yeah Yeah Yeah. Mennään muuten ehkäpä katsomaan tätä kyseistä bändiä Sinnan ja Emmin kanssa maaliskuussa!




Mitä outoja tapoja teillä on? :)

2 kommenttia:

  1. Moikka vikisijä! :D JA MIHIN SÄ MUUTAT? :OO

    Voisin kopioida sulta tän idean omaan blogiin ;)

    ♥ : Ella

    VastaaPoista
  2. höhöhhö vikiviki :--D muuttaminen suuntautuu joko turkuun, rautalammille, jyväskylän, tampereen tai helsingin seudulle!
    ja anna mennä ;)

    VastaaPoista