sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Pitäis varmaa ottaa aseet korvista ennen ku rupee nukkumaan.

Ekaks pitää kertoa että mulla on ensteks parhaimmat kaverit (♥) ja mulla oli joululomalla tosi hyvä mahis nähä melkein kaikkia. :--) Alotan tän kertomisen vähän väärässä järjestyksessä, eli Tampereelta.


Heti uudenvuoden jälkee, ekana päivänä sunnuntaina, mä lähin Rautalammilta Tampereelle. Olin odottanu sitä NIIIIN kauan koska mulla on Tampereella ihan uskomattoman ihania kavereita joita en ollu nähny kesän jälkeen kertaakaan. :(

Menin Tiialle yöks ja siellä oli kans Sanni, höpistiin aikamme ja aika kiusallisen kahvitteluhetken jälkeen me lähdettiin koiria mukana raahaten kävelemään Roosalle ja Riinalle. c: Matkaa tais olla jotain viiskilsaa ja vastaan tuliki vaan Roosa, koska Riina oli jäänyt kotiin höpisemään Green Dayn keikasta joka perustuu kelloon (...:D).
Ku oltiin aikamme kykitty eteisessä vei Roosan ja Riinan koira-allerginen isukki meidän kotiin autolla, koska "koirat" ei jaksanu enää kävellä.


Lenkin jälkeen käväistiin Teboililla hakemassa vähän ruokaa läskeille (kokista, sipsiä, karkkia... ♥). Pidin myös Sannille pikaisen kamerakurssin ja se tahmatassu ei jättänyt mun kameraa hetkeksikään rauhaan, oisin voinut perjaatteessa lisätä tännekki yhden Sannin taideteoksista (esimerkiksi kuvaa katosta tai peitosta? :--) ) mutta ajattelin että Sanni voi perustaa vaikka oman taidegallerian niille kuville.



mun myyrät ♥
Riina ♥ c:


Erittäin hyvin nukutun yön jälkeen (mitä nyt heräsin siihen kun Sanni mäiski mua tai kun se kuorsas :---D) me lähdettiin Ideaparkkiin ja joukkoihin liittyi Roosa, Riina, Suvi ja Mimma. Enpä nyt keksi oikeestaan mitään järkevää syytä miks me Ideaparkkiin lähdettiin, paitsi että Sanni otti snaket ja oltiin sen tukena. En ollu ikinä ennen käyny siellä ja pakko sanoa että vähän petyin :--D Ei se ollukkaan mitenkään erikoinen, voisin melkee verrata sitä Myllyyn tai Skanssiin paitsi että se oli kooltaan vaan paljon isompi.


♥♥♥


Tiia ♥ :--)
Leikittiin ilmapalloilla, tungettiin säilytyslokero niin täyteen tavaraa että pleksi sen edessä taittui, etsittiin toisillemme aviomiehiä, lorvittiin turhan kauan levykaupassa leikkimässä rytmimunilla ja valloitettiin epäkuntoiset hierontatuolit. Nää tyypit on parhaita ja arvatkaa mitä... 
mä nään ne ensviikon perjantaina uudestaan  ♥









Mun juna lähti maanantai-iltana kohti Hämeenlinnaa ja meinas oikeesti päästä itku koska kattokaa nyt noita :---D Riina, Roosa ja Tiia jäi odottamaan mun junan lähtöä ja ne piirs ja kirjotti tohon ikkunaan vaikka mitä söpöä. :c Sain parit ekstrahalit vielä ennen lähtöä ja sitten mä matkasinkin 40 minuuttia haisevan miehen kanssa... en ollut tyytyväinen seuranvaihtoon. :D

senkin ihanat aaaaa :c

....... nyt mä meen henkisesti valmistautumaan huomiseen koulupäivään eli katon pari jaksoa Degrassia, moiksumoooi ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti