tiistai 6. joulukuuta 2011

My first love broke my heart for the first time and I was like baby, baby, baby ooooh

(otsikolle on täysin järkevä selitys....... okei huijasin. ei sille ole.)

Eilen oli koulussa ne itsenäisyyspäiväjuhlat. Mun mielestä se oli parempi kuin viimevuosina, tai ehkä tää oli sitten eka kerta kun kunnolla jaksoin kuunnella ja seurata. Meidän liikunnanryhmän piti esittää letkajenkkaa ja mä olin ihan ulalla siinä koska olin harjoitusten aikana opokeskustelussa! No ei siinä mitään, mut tungettiin keskelle letkaa ja seurasin vaan mihin muut meni. Yritin kovasti olla nauramatta mutta se oli tosi vaikeeta! :D 

Kun pääsin kotiin katsoin muutaman jakson 90210:aa, tiskasin ja muutenkin vähän siivosin. Siihen se sitten jäi, mulle tuli ihan törkeen tylsää ja nukahdin lattialle....

musiikkivideoon klikkaamalla!

Tää kappale teiän pitää kuunnella!! klik klik klik.


Myöhemmin Jonne pelasti mun illan pyytämällä mut sinne, ja niinhän mä sitten menin. Istuttiin iltaa, kuunneltiin ja laulettiin mm. Justin Bieberiä ja Avenged Sevenfoldia :--D:D:D Höpötettiin kaikesta ja naurettiin hyppiviä hämähäkkejä. Myöhemmin paikalle tuli Sairanen ("Jonne ala selittää, mikä vitun bieber?!"), mutta seki pelas vaan änäriä...
Mulla oli tooosi hauskaaa :--)


AINIIN, kiitos Samille, niin mäki sain tietää keskellä yötä että ulkona sataa lunta ja että voi tehdä lumipalloja. Oikee syy soitolle oli varmaan suloinen kosto mun ja Katan pilapuheluille joiden uhriks Sami on joutunut useemmin kun 10 kertaa... :D 

ps. näin muuten pahaa unta ton tarantula-videon takia :c nimittäin jättihämähäkeistä, ja ne ei ees hyppinyt noin hauskasti. hrrrrrr kamalaa.

Nyt mä meen tekemään muumipiparitaloa ♥

Hyvää Itsenäisyyspäivää!

1 kommentti:

  1. Muumipiparitalo <3 Meillä onki pihassa hattivatti kuten näit. :D Ei täällä oikeestaan niin paljoo lunta oo, alko ruohikko näkyy ikävästi alta kun pyörittelin lunta tota hattivattia varten. :/ Pitää tehä sinne lisää hattivatteja kun tulee lisää lunta, kun se yks näyttää vähä tyhmältä. :D

    VastaaPoista